dav

Pidämme säännöllisiä jumalanpalveluksia sunnuntaisin Leppävaarassa klo 10:30. Kokouksemme sisältää yhteistä lauluja, saarnan Raamatun tekstistä, ehtoollisen, mahdollisuuden esirukoukseen ja yhteisen kahvihetken. Pienille lapsille (3-6 v.) järjestetään saarnan aikana oma pyhäkoulu ja vanhemmille lapsille on kerho (7-13 v.).

Kokoonnumme myös kotipiiriin kodeissa joka toinen viikko syömään, tutkimaan Sanaa ja jakamaan elämää.

Järjestämme miesten ja naisteniltoja epäsäännöllisen säännöllisesti.

Osallistumme säännöllisesti tavoittavaan työhön lähinnä yliopistoissa. Palvelemme Taavinkujalla Mäkkylässä opettaen raamattupiirissä ja tehden diakoniatyötä vanhusten keskuudessa.

Järjestämme myös raamattuseminaareja muutamia kertoja vuodessa. Näissä seminaareissa keskitymme opettamaan Raamattua ja kuinka sitä voidaan ymmärtää parhaiten.

Seurakuntamme on aloittanut yhdessä United Community Church:n kanssa Agricola Teologisen Instituutin, jonka tehtävä on varustaa tulevia seurakunnan istuttajia, paimenia ja aktiiviseurakuntalaisia.