RAAMIS KESÄTAUOLLA

Raamattupiiri 2021 kokoontuu jälleen keskiviikkona 18.8. klo 17.30. Olette kaikki tervetulleita osallistumaan!

Käytämme yhteydenpitoon Workplace yhteisöä, johon voit liittyä helposti. Workplaceen kuuluakseen ei tarvitse kuulua Facebookkiin. Ota yhteyttä Tuomas Toppilaan tai kotikirkkoespoo(at)gmail.com niin lähetämme kutsun Zoom puheluun sinulle.

Vastuuhenkilönä toimii Espoon Kotikirkon paimen Tuomas Toppila: toppila89[at]gmail.com / 0400208496. Raamattupirrissä käydään kolmea eri teemaa kolmen eri opettajan johdolla.Teema ja opettaja vaihtuva joka kerta: 1) Matteuksen evankeliumi – käydään systemaattiseti läpi Matteuksen evankeliumia 2) Seurakunta sarja – käydään lääpi seurakunnan ja kristityn kasvuun liittyviä aihealueita 3) Raamattuteologiset teemat – kuljetaan koko Raamatun läpi jäljittäen teemoja kuten ”kaupunki”, ”temppeli”, ”liitot”, ”exodus” jne.