Kotipiiri 1: Viherlaakso

Kotipiireissä kokoonnumme sanan ääreen, rukoilemme raamatullisten aiheiden puolesta ja tuomme omia ajankohtaisia rukousaiheita Herran eteen sekä jaamme elämää ja syömme yhdessä.

Meillä on tällä hetkellä kaksi kotipiiriä, Espoossa (Kotipiiri 1: Viherlaakso) ja Itä-Helsingissä (Kotipiiri 2: Herttoniemi) joihin kaikki ovat tervetulleita. Lisäksi toimii erillinen maanantain etärukousryhmä, joissa kokoonnutaan pienellä vakiporukalla.
Ota yhteyttä sivuiltamme löytyvällä lomakkeella tai kotikirkkoespoo[at]gmail.com niin lähetämme lisätietoja.

Käytämme yhteydenpitoon Workplace yhteisöä, johon voit liittyä helposti. Workplaceen kuuluakseen ei tarvitse kuulua Facebookkiin. Pia Mäkelä kerää rukouspyyntöjä pienryhmiin. Ota yhteyttä sivuiltamme löytyvällä lomakkeella tai kotikirkkoespoo[at]gmail.com niin lähetämme kutsun sinulle.